Wist jij dat onze online omgeving ook toegankelijk is vanaf je mobiel? Met de portal app kun je 24/7 en overal bij je documenten. En recent is de app volledig vernieuwd! Je kunt ‘m downloaden in de Apple Store en Google Play Store. Als je de app al gebruikt dan wordt deze automatisch geüpdatet.

Link naar Apple app

Link naar Android app

Wat kan de app?

In de portal app kun je makkelijk en snel je dossier inzien, specifieke documenten bekijken en deze eventueel opslaan of openen in andere apps. Je deelt bestanden zoals facturen en contracten met ons door er een foto van te maken of ze te uploaden vanaf je telefoon.

Je keurt ook in een paar seconden documenten als belastingaangiften en jaarrekeningen goed. Deze kunnen daarna eventueel direct worden verstuurd naar bijvoorbeeld de Belastingdienst of Kamer van Koophandel.

De voordelen

Werken in de app is duidelijk en overzichtelijk. De mobiele omgeving is intuïtief en makkelijk te navigeren. Je ziet op het Home-scherm in één oogopslag welke acties we van je verwachten en ontvangt naar wens push-notificaties wanneer er een nieuwe taak is.

Na het installeren van de app hoef je maar één keer in te loggen met de door ons verstrekte inloggegevens. Daarna kun je een pincode, vingerafdruk of FaceID instellen. Zo is je informatie veilig bewaard, maar is het onthouden van een wachtwoord niet meer nodig.

Update van de app

Misschien werkte je al in de portal app. In dat geval is je app geüpdatet naar de nieuwe versie. Heb je automatische updates aan staan dan is dit vanzelf gegaan. Zie je de vernieuwde app nog niet? Dan moet je waarschijnlijk de update nog ‘goedkeuren’ in je lijst van te updaten apps.

Ontdek de app

We werken in de toekomst graag met je samen via de app. Wil je meer weten over hoe je de app instelt en hoe verschillende onderdelen werken? Dan kun je terecht op de support-omgeving van onze leverancier.

En natuurlijk staan we voor je klaar als je vragen hebt of onze hulp nodig hebt.